کزارش برنامه پیمایش جنگل کردی چال به نمک آبرود رامسر

بنام خدا

سرپرست برنامه علی خزایی

1سعید سلطانی 2 سجاد هوشمند 3 علی گماسایی 4  هادی بابایی5  علی عظیمی 6 علی نائیچ راهنما

سرپرست بانوان 1  نسرین قبله زاده 2 مریم مجدی 3 مریم همام  4 فاطمه مصطفوی

شروع برنامه از همدان روز 24 اردیبهشت 93 ساعت 9.30 شب با مینیبوس به طرف کلاردشت حرکت نمودیم و در ساعت 7 صبح روز 24 اردیبهشت به رو ستای کردیچال کلاردشت رسیدم و بعداز هماهنگی با افراد گروه به داخل جنگل رفتیم  جنگل بسیار بکر و زیبائیست روز اول  بعد از 8 ساعت پیمایش به چشمه ای در وسط جنگل رسیدیم که دشت و چمنزار زیبایی داشت و شب را در کنار دوستان و روشن کردن آتش و مرور خاطرات گذراندیم و روز بعد ساعت 5 صبح بپازدیم و بلافاصله به طرف نمک آبرود حرکت کردیم مناظر بسیارزیبا و فریبنده بود جانوران متنوعی را مشاهده کردیم  رودخانه ای زیبا از داخل جنگل میگذره که به لطافتش کمک میکنه هواهم مصائد بود مسیر برعکس روز قبل بسیار سنگین و پرشیب بود و از چندین تپه جنگلی کذشتیم و در نهایت بعداز 8 ساع%;�FA پیمایش به تله کابین نمک آبرود رسیدیم و متاسفانه دستگاها خاموش بودند و این مسیر بسیار پرشیب و لغزنده بود که ساعتها وقتمان را گرفت و در ساعت 4 بعداز ظهر به نمک ابرود رسیدیم و بعداز استراحتی کوتاه به سوی همدان حرکت کردیم جاده چالوس مثل همیشه در روزهای تعطیل ترافیکی سنگین داشت و ماهم داخل ترافیک گیر کردیم که مجبور شدیم از دو راهی دریاچه ولشت تا مرزن اباد را پیاده تی کنیم و دقیقا 5 ساعت داخل راهبندان گیر کردیم و ساعت 7 روز 26 اردیبهشت به همدان رسیدیم و برنامه به سلامتی به پایان رسید با تشکر از کلیه دوستانی که مارا دراین پیمایش یاری نمودند  ali khazaei

عکس از علی خزایی

عکسی از علی خزایی

علی خزایی

عگس از علی خزایی

عکس از علی خزایی

شادو پیروز باشید  روابط عمومی باشگاه آرش همدان         ali khazaei

همنوردتون

سلام تبریک میگم به زیبایی وبلاگتون ببینم تو همدان شما هیمالیا نورد قابل پیدا نشده دفتر هیئت استان برداشته 30000000 ریال(3میلیون تومن) به ی کوهنورد مبتدی بده که بره هیمالیا واسش افتخار بیاره. اونم مستقیم ب حساب خود فرد از شهرستان بهار. خواهشا پیگیری کنید.