گزارش برنامه دریاچه گهر 5 اردیبهشت 93

سرپرست برنامه علی خزایی

2برهان خسروانی 3علی قدکچیان

4محمد روزبهانی 5 محمود عزیزی  6نسرین قبله زاده 7هوتن قاسمی

حرکت از همدان صبح روز 5شنبه 4 اردیبهشت با مینی بوس به طرف درودبعداز عبور از شهرهای ملایر و بروجرد ساعت 7صبح به محل ملاقات با بقیه دوستان که قرار بود صعودی مشترک داشته باشیم رسیدیم بعداز هماهنگی و صرف صبحانه به طرف دزیاچه حرکت کردیم  مسیر بسیار زیبا و هوا هم با اینکه سرد بود اما آزاردهنده نبود تعداد نفرات شرکت کننده حدود 50 نفر بودند که در مسیر بخاطر گرفتن عکس از مناظر بی بدیل منطقه به کندی حرکت میکردیم  بعد از گذشتن از گردنه پنبه کار و استراحتی کوتاه به ادامه مسیر پرداختیم و در ساعت 12.30 به دریاچه بسیار زیبای گهر رسیدیم و بلافاصله کمپها ارا برپا کردیم بعداز ظهر برای دیدن جنگل بالا و گرفتن عکس به اطراف دریاچه رفتیم و شب راهم در کنار آتش به مرور خاطره ها و تبادل تجربیات گذشت و تا دیر وقت کنار هم بودیم  و روز جمعه5 اردیبهشت  هم  عازم دریاچه بالا شدیم و از جنگل بسیار زیبای بالای دریاچه هم دیدن کردیم و با دوستان جدیدی از ازنا و الیگودرز اشنا شدیم و به علت کمی وقت مجبور به برگشت شدیم ودر پایان به محل کمپها  برگشتیم وبه جمع و جور کردن کمپ پرداختیم و بعداز نهار اقدام به برگشت شد دوستان دل از دریاچه نمیکندند و چاره ای جز برگشت نبود مسیر در محل گردنه بخاطر شیب بسیار تند و طولانی گردنه پنبه کار سخت به نظز میرسید ولی زیباییهای راه اغوا کننده بود و فراموش میکردیم که خسته ایم ودر نهایت در ساعت 15 روز جمعه 5 اردیبهشت به محل چشمه درب آستانه و روستای سراوند رسیدیم که راننده مینی بوس بی صبرانه انتظار رسیدنمان را میکشید  بخاطر خستگی زیاد افراد بلافاصله در داخل مینیبوس خوابشان برد و تا همدان یک سره راندیم ودر ساعت 22 شب به همدان رسیدیم و به سلامتی وبه امید اجرای برنامه های بهتری از هم خدا حافظی نمودیم   باتشکر از همه کسانی که مارا در اجرای این برنامه زیبا یاری نمودن   شاد باشو دیرزی    سرپرست برنامه           ali khazaei

عکسی از علی خزاییمسیر گهر

عکسی از علی خزایی

عکسی از علی خزاییعکسی از علی خزاییعکسی از علی خزاییعکسی از علی خزاییعکسی از علی خزاییعکسی از علی خزاییعکسی از علی خزاییدریاچه گهرشادو پیروز باشید     ali khazaei

اسی

عکسا بچه ها ازنا نذاشتی تو جنگل اقای خزایی

سعید

سلام.بسیار جای زیبایی هست.من خودم 3 بار رفتم.من لرستان هستم.مخصوصاً تو فصل اردیبهشت.آدم رو دگرگون میکنه.هیهات هیهات. موفق باشید.

محمد رضا

سلام و درود بر شما، عکس های فوق العاده ای بود. اگه فردا عازم اونجا نبودم حسرت دریاچه گهر با دیدن این عکسا تو دلم می موند :) ولی از الان حسرت اون گلای زیبایی که تو عکسا دیدم و تا الان دیگه احتمالا تموم شدند تو دلم هست :) موفق و پیروز باشید

بازگشت به طبیعت

درود بر شما تصاویر بسیار زیبا و البته هیجان انگیزی رو به تصویر کشیده بودید. لحظاتی را با شما لذت بردم. اتفاقی اومدم این جا ، دنبال گزارش الوند می گشتم . عید فطر برای الوند برنامه داریم. می خواستم ببینم می تونیم همزمان یه قله ی دیگری رو هم صعود کنیم .حالا که از نیشابور مسیر دوری رو می یایم ، حد اقل بیشتر استفاده کنیم. شاد باشید.[گل]