صعود مشترک بر فراز الوند

برنامه صوعود مشترک باشگاه آرش همدان و کیانمهر تربت حیدریه و شاهین بندر     ماه شهرو آناهیتای کنگاور وگروه کوهنوردی آوانگارد همدان به مناسبت بزرگداشت جانباختگان کوهستان  فرخی  رضایی. شیری.

سرپرست برنامه علی خزایی از باشگاه آرش همدان

ساعت حرکت از گنجنانه ساعت 15 روز پنجشنبه 27 آذر 93 بعداز یکساعت پیمایش از مسیر یال شرقی به پناهگاه میشان رسیدیم و بعداز استقرار در پناهگاه باهمکاری پرسنل پناهگاه.عباس شیرخانی..                  شب را درکنار گروهای شرکت کننده سپری کردیم و در صبح جمعه 28 آذر توسط سرپرست برنامه ودر ساعت 6 صبح تیمها به موقع به طرف قله حرکت نمودیم واز مسیر ارسباران و از بالای محل حوض نبی به قله در ساعت10 صبح در هوایی سرد با دمای 8درجه زیر صفر و سرعت باد 35 کیلومتر در ساعت.ومیدان دید 30متر ودر هوای نیمه ابری  رسیدیم بعداز گرفتن عکسهای یادگاری و استراحتی کوتاه بانظم و هماهنگی کامل اقدام به برگشت کردیم وارساعت 14 همگی تیمها به سلامت و خرسندی کامل از نحوه برگذاری این همایش صعود وبزرگداشت عزیزان همنوردان و جانباختگان کوهستان جناب فرخی ..شیری. و رضایی.به پناهگاه میشان برگشتیم وبعداز نهار کلیه تیمهای شرکت کننده در ساعت 16 به همدان رسیدیم و در پایان با سپاس از مدیریت زحمت کش پناهگاه میشان چناب عباس شیرخانی و همکاران دلسوزشان وکمکهای بی دریغ اکبر چلوییان و پدرکوهستان..محمد ویسی..و سرپرست محترم تیم کیانمهر چناب علی علیزاده. سرپرست محترم تیم آوانگارد چناب چلوییان. سرپرست دوستداشتنی تیم شاهین بندر ماهشهر جناب ناخدا جودکی و کوهنورد و غارنورد ارزشمند تیم آناهیتای کنگاور جناب عای حبیبی ..برنامه به پایان رسید با امید به اجرای صعودهای بیشتر در کنار این عزیزان   ..  علی خزایی