گزارش برنامه صعود به قله سبلان 20 تیر 93

17 زهره عارف

18ساناز حیدری

19 معصومه کرمی

با عنایت به لطف الهی باز هم قسمت شد تیم باشگاه کوهنوردی آرش همدان  جهت صعود به قله 4811 متری سبلان اعزام بشه  این برنامه بعداز تمرینات سنگین چند هفته گذشته به سر پرستی علی خزایی در تاریخ 20 تیر ماه سال 93 اجرا شد .اعضا جوان و پرشور این باشگاه در روز چهارشنبه 18 تیر و در ساعت 19 بعداظهر توسط اتوبوس از همدان حرکت و در تاریخ 5 شنبه ودر ساعت 9 صبح همان روز به منطقه شابیل رسیدند و با استفاده از لندرور جهت حمل بارها و کوله پشتی ها در ساعت 11 صبح پنجشنبه به پناهگاه رسیدند و بعداز استراحتی کوتاه  جهت هم هوایی تا ارتفاع 4200 متری صعود کردند که بسار مفید واقع شد و بعداز 4 ساعت هم هوایی به کمپ برگشتیم و شب را در کنار عزیزان همنورد و سایر کوهنوردان به شادی گذشت و چون قرار بود فردا ساعت 4 صبح حرکت کنیم زود خوابیدیم و در تاریخ جمعه 20 تیر ماه و در ساعت مقرر توسط سزپرست برنامه بر پا زده شد و بدون تاخیر حرکت نمودیم و با برنامه ریزی دقیق سر پرست با کمک خدای رحمن افراد در ساعت 10 صبح بروی قله جشن صعود اجراکردند و بعداز استراحت و گرفتن عکسهای یادگاری اقدام به فرود نمودیم که در ساعت 16 بعداز ظهر با توجه به اینگه یکی از افراد دچار ارتفاع گرفتگی شده بود و باعث کندی حرکت تیم شد به کمپ رسیدیم وبلافاصله به شابیل برگشتیم و از امکانات خوب استخر آب گرم شابیل استفاده کردیم و در ساعت 18سوار بر اتوبوس به همدان برگشتیم همگی به سلامت در ساعت 7 صبح روز شنبه 21 تیر به خانه رسیدیم در پایان با تشکر از کلیه دوستانی که مارا دراین صعود یاری نمودند            ali khazaei

کنار شیروان درسی   شابیل

پرچم آرش افتخار آرش

شادو پیروز باشید    ALI KHAZAEI

عبداله قاسمی

باعرض سلام و خسته نباشید گروهتون خیلی گروه خوبیه امیدوارم سال دیگه به سلامتی با انرژی بیشتر برا صعود تشریف بیارین. با تشکر قاسمی .مسؤل پناهگاه93