پیمایش دره سرتنگ و بازدید از آبشار شوی از مسیر شیهون

3.رها

4عاطفه محمدی

5 کبزی قهرمانی

حرکت از دزفول ساعت 5 صبح روز 9 فروردین از مسیر شیهون بعداز پیمودن حدود دو ساعت ار جاده آسفالته  وارد جاده خاکی .و پر پیچ و خمی شدیم که حدود 3 ساعت به طول انجامید جاده پرسنگلاخی که باید از گردنه ها و پیچ های تندی عبورکرد و در نهایت به روستای عشایری سرتنگ میرسیم و بعداز توجیح و تقسیم بارها و پارک مینی بوس به طرف آبشار شوی حرکت کردیم مسیزی بسیار دیدنی با آبشارهایی اغوا کننده که بعداز طی مسافتی یکساعت و نیمه به آبشار جادویی شوی میزسیم . ساعتی را به تماشا  و شنا و گرفتن عکس میگذزه.ودر ساعت 3 بعداز ظهر اقدام به برگشت نمودیم مسیر بر عکس جاده تله زنگ از امنیت خوبی برخوردار بود و همه جوره امکانات تهیه غذا از عشایر که در اطراف به کوهنوردا خدمات میدادند ودر مسیر برگشت به بارندگی شدیدی برخوردیم که با مهارت راننده توانستیم از محلکه در بریم و درتاریکی شب و خستگی زیاد دوباره به دزفول رسیدیم و چون خیلی خسته بودیم و قرار بود که روز بعدش رو هم برای دیدن جزیره شیهون در منطقه پامنار بریم زود خوابیدیم ..

شادو پیروز باشید ali khazaei

محمدرضا

مبعث رسول اکرم بر شما و خانواده گرامیتان مبارک باد این عید فراموش نشدنی و روز خجسته بر شما فرخنده باد . . .