گزارش برنامه صعود سراسری به قله دائم برف

قله قزل ارسلان با ارتفاع 3250 متر و دائم برف با ارتفاع 3450 متر، دو قله زیبا و سرسخت خط الراس الوند هستند که دائم برف از سمت جنوب بوسیله یک یال بلند به گردنه کلاغ لان و قله کلاغ لان  از انجا به قله الوند  منتهی می گردد و نیز قله قزل ارسلان از سمت شمال غربی به قله کرکسین با ارتفاع 3100 منتهی می گردد

ابتدای مسیر

مسیر قله

مسیر حرکت همدان روستای وهنان  و قله دائم برف

برنامه صعود مشترک به میزبانی هیئت کوهنوردی بهار و بیاد بزرگداشت شهید چراغی

باتشکر از زحمات بی دریغ جناب واحدی سرپرست هیئت بهار و کلیه شرکت کنندگان از همدان بهار . ملایر تویسرکان . نهاوند و اسد آباد و باشگاه کوهنوردی آرش همدان

قله دائم برف

برنامه با رژه در خیابانهای بهار در روز پنجشنبه بعداز ظهر به طرف گلزار شهدای بهار آغاز شد و کوهنوردان برمزار آیتااله بهاری و شهید چراغی حضور یافتند و بعد از قراعت فاتحه همگی به سالن نمایش بهار رفتیم و بعداز  قرائت قرآن توسط آقای امیر پاشا محمودی از باشگاه ارش همدان وبرگزاری تقدیر از کوهنوردان و پیشکسوتان در ساعت 8 شب به رستورانستاره غرب شهرستان بهار رفتیم و بعداز پذیرای جهت استراحت به خوابگاه مجموعه ولفجر بهار برگشتیم و صبح روز جمعه در ساعت 5 صبح بر پا زدیم و کلیه تیمها بهداز صبحانه سوار بر مینی بوسبه سوی روستای وهنان عازم شدیم که بعداز یکساعت به محل خانه های عشایری رسیدیم که از این مرحله به بعد تا جان پناه  حدود 2و نیم ساعت طول کشید که بعد از استراحتی کوتاه همگی در ساعت 12 روی قله بودیم که بعداز خواندن فاتحه جهت شاذی روح شهدا و شهید چراغی و سرود ای ایران از قسمت یال شمالی و از مسیر حیدره قاضی خان اقدام به برگشت نمودیم که همگی به سلامت و در ساعت 5 بعداز ظهر به همدان برگشتیم و در خاتمه و با تشکر از کلیه کسانی که مارا در این صعود یاری نمودند   مسئول  باشگاه ارش همدان علی خزایی

استاد علی گوهری و علی خزایی بر فراز قله دائم یرف

علی خزایی وکوهنورد کوچولوی بهاری و زهره عارف

اعظائ باشگاه آرش  بر فراز دائم برف

شاد و ژیروز باشید  علی خزایی

شازده کوچولو

درود بر آقای خزایی عزیز ممنون از گزارش زیباتون. خوشحالم که سعادت آشنایی و دیدار با شما رو پیدا کردم. به امید دیدار