باشگاه کوهنوردی آرش همدان

3)پژمان محمدی صالح

4)وحید نصیری

5)نایب فرخی

6)بصیر جمشید نیا(مهمان برنامه )

7)عادل صفدری یکتا (مهمان برنامه)

خانمها:

ا)زهره شاطری

2)عادله محمد پور

3)شیوا محمد پور

ساعت حرکت 30/6 از میدان دره مراد بیگ، تیم با سرپرستی آقای رمضان ترابی حرکت خود را به سمت قله یخچال شروع کرد. (قراره امروز 25/9/1390 در منطقه مناسب که توده یخ و برف باشد تمرینات انجام شود.) ساعت 8 به محل خانه ییلاقها رسیدیم برای صرف صبحانه اتراق کردیم و بعد از نیم ساعتی استراحت به سمت پناهگاه ایزدی حرکتمان شروع شد ساعت 10 به محل زیر پناهگاه ایزدی، به تشخیص آقای ترابی مکان مناسبی جهت اموزش و تمرینات انتخاب شد. با راهنمائی ها و آموزشهای ایشان تا ساعت 30/11 تمرینات در این محل انجام شد و با اتمام کلاس آموزش از مسیرهای یخ و برف موجود در شیب های تند زیر پناهگاه با عمل پا کوبی و تراورز توسط نفرات سرقدم انجام شد و در محل پناهگاه ایزدی جهت استراحت و صرف نهار اتراق کردیم. بعد از نهار و استراحت ساعت 30/1 به سمت دره مرادبیگ حرکت کردیم و ساعت 4 برنامه آموزشی به اتمام رسید.

با تشکر از زحمات آقای ترابی مربی این برنامه و اعضاء باشگاه حاضر در تمرینات، برای کلیه همنوردان آرزوی موفقیت داریم.

نکته: « هیچ گاه با یخ درگیر نشوید.»